




Fler alternativ?
3-Pack Cotton Stretch Crew Neck T-Shirt White/Black/Grey
Hitta rätt storlek
- Modellen på bilden: 190 cm, 84 kg, bär M.
Varför handla på Care of Carl?
-
Produktbeskrivning
- Tillverkad i en bomullsblandning.
- Broderad logotyg vid plaggslutet.
- Rundhalsad.
- Figurnära passform
- Normal i storleken, vi rekommenderar att du väljer din vanliga storlek.
- Modellen på bilden: 190 cm, 84 kg, bär M.
Passform
Produktens artikelnummer27963812
-
produktens mått
Se hur vi mäter och översätter storlekar »Mått i cm S M L XL Bröstvidd 92 100 104 114 Bottenvidd 88 96 102 110 Plagglängd 70 71 73 75
-
Tvättråd & material
-
Recensioner
5(2 Betyg)(2)(0)(0)(0)(0)Enkelt og greit å bestille. Raskt levert
-
Om Calvin Klein
Modehuset Calvin Klein grundades 1968 i New York, USA, av Bronx-födda Calvin Klein. Med hjälp av barndomsvännen Barry Schwartz lyckades Klein få ihop tillräckligt med kapital för att starta sitt varumärke och resan började. Genom iögonfallande marknadsföringskampanjer vann man tidigt kundernas erkännande. Bland annat revolutionerade man med sina kampanjer synen på underkläder för män och gav dem en status av att vara en åtråvärd produkt, till skillnad från att tidigare enbart ha setts som ett plagg som fyllt en praktisk funktion.
-
Tillverkarinformation
- Namn:
- Calvin Klein Europe B.V.
- Adress:
- Danzigerkade 165, 1013 AP Amsterdam, The Netherlands
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktens artikelnummer:
- 27963811r
- EAN/GTIN:
- Tillverkarens artikelnummer
- NB4185-MP1
- Tillverkningsland:
- Kenya
Här ovan har vi samlat svar på några vanliga frågor som kan vara till hjälp. Om du har en specifik fråga om produktsäkerhet rekommenderar vi att du kontaktar tillverkaren direkt.
Modehuset Calvin Klein grundades 1968 i New York, USA, av Bronx-födda Calvin Klein. Med hjälp av barndomsvännen Barry Schwartz lyckades Klein få ihop tillräckligt med kapital för att starta sitt varumärke och resan började. Genom iögonfallande marknadsföringskampanjer vann man tidigt kundernas erkännande. Bland annat revolutionerade man med sina kampanjer synen på underkläder för män och gav dem en status av att vara en åtråvärd produkt, till skillnad från att tidigare enbart ha setts som ett plagg som fyllt en praktisk funktion.