






Fler alternativ?
Des Jeans Ripen Blue
Finns även som Pre-owned från 799:- (W29L30)
Hitta rätt storlek
Varför handla på Care of Carl?
-
Produktbeskrivning
- Tillverkade i bomull och elastan.
- Femficksmodell.
- Papperspatch med logotyp vid linningen.
- Tygpatch med logotyp framtill.
- Mörk tvätt.
- Dragkedjegylf.
- Avsmalnande passform
- Normalhög midja
- Normala i storleken, vi rekommenderar att du väljer din vanliga storlek.
Passform
Produktens artikelnummer26280311
-
produktens mått
Se hur vi mäter och översätter storlekar »Mått i cm W29 L30 W30 L30 W31 L30 W32 L30 W33 L30 W34 L30 W28 L32 W29 L32 W30 L32 W31 L32 W32 L32 W33 L32 W34 L32 W36 L32 W31 L34 W32 L34 W33 L34 W34 L34 W36 L34 Midjevidd 76 82 83 85 88 88 76 78 80 82 84 85 90 96 82 83 85 86 94 Innerben 74 75 75 75 75 75 79 79 79 79 79 79 79 79 83 83 83 83 85 Lårvidd 56 57 58 60 62 63 56 56 58 58 59 60 63 65 58 60 63 64 66 Knävidd 40 41 41 43 44 45 40 41 41 42 44 44 45 46 42 43 45 45 47 Fotvidd 38 38 38 39 40 41 37 38 38 39 39 39 41 42 38 39 40 41 42
-
Tvättråd & material
-
Om Tiger of Sweden
Det Stockholmsbaserade varumärket Tiger of Sweden grundades 1903 med syftet att klä män och kvinnor i plagg som uppmuntrar till självförtroende och personlig stil. Varumärket har sedan starten präglats av en stolt skräddartradition och ett noggrant hantverk med fokus på snitt, form och material. Varumärkets kärnvärden är centrerade kring kultur, kreativitet och hantverk, liksom av en strävan efter konstant utveckling av såväl design och kvalitet som intellektuella värden. -
Tillverkarinformation
- Namn:
- Tiger of Sweden AB
- Adress:
- Torsgatan 4, SE 111 23 Stockholm
- Kontakt:
- [email protected]
- Produktens artikelnummer:
- 26280311r
- EAN/GTIN:
- Tillverkarens artikelnummer
- T66885002Z-209
- Tillverkningsland:
- Tunisien
Här ovan har vi samlat svar på några vanliga frågor som kan vara till hjälp. Om du har en specifik fråga om produktsäkerhet rekommenderar vi att du kontaktar tillverkaren direkt.
Det Stockholmsbaserade varumärket Tiger of Sweden grundades 1903 med syftet att klä män och kvinnor i plagg som uppmuntrar till självförtroende och personlig stil. Varumärket har sedan starten präglats av en stolt skräddartradition och ett noggrant hantverk med fokus på snitt, form och material. Varumärkets kärnvärden är centrerade kring kultur, kreativitet och hantverk, liksom av en strävan efter konstant utveckling av såväl design och kvalitet som intellektuella värden.