Care of Carl erbjuder män att utforma sin personliga stil genom att tillhandahålla omsorgsfullt utvalda kvalitetsvarumärken online. Företaget grundades år 2010 och idag består vårt team idag av ca 50 engagerade medarbetare. Vi är internationella genom vår närvaro i hela Skandinavien, men företaget är baserat i kärnan av textil- och e-handelsstaden Borås. Vi är också ett organiskt snabbväxande, framåttänkande och lönsamt bolag. År 2016 blev vi utsedda till Årets Digitala Gasell av Dagens Industri. År 2017 fick vi Cafés stora modepris som Årets Butik.
Vi växer och vårt inköpsteam behöver utökas, därför söker vi dig som tycker om att göra affärer. Som person är du drivande och analytisk. Du vill bli en del av Care of Carls team och utvecklas tillsammans med oss.
Vi tror att du väldigt tidigt hade ett intresse för att göra affärer. Kanske sålde du jultidningar som liten, handlade med aktier, eller hade liknande intressen. Du har också en god förståelse för att Care of Carl är ett handelsföretag och att handel i sig är en beundransvärd yrkesskicklighet som du vill bemästra till fullo.
Då vi har ett speciellt affärskoncept för Care of Carl kommer du successivt att skolas in i rollen som inköpare. Vi tror att din personlighet, vilja och ambition är viktigare än tidigare meriter och utbildning.
Under din första tid kommer du att få jobba med allt ifrån detaljerade administrativa uppgifter till att följa med vårt befintliga team på inköpsresor hos våra leverantörer för att lära dig att göra affärer i vår bransch.
Du kommer sedan tillsammans med vårt team att ansvara för inköp av produkter i vårt sortiment, skicka iväg inköpsorder, bevaka och följa upp orderbekräftelser samt arbeta med leveransuppföljning. Med andra ord kommer du att lära dig våra processer och system ifrån grunden. Under denna upplärningsfas kommer du att få hjälp, support och utbildning från företaget.
Du måste ha en förmåga att snabbt komma in i och hantera alla ovanstående uppgifter enkelt och naturligt och samtidigt utveckla en talang för att senare ta ett ännu större ansvar och kunna göra inköpsresor, bestämma ett sortiment samt köpa in självständigt - alltså kunna bli en fullfjädrad Care of Carl-inköpare.
Jobbet kräver något utöver det vanliga, det är inte ett vanligt ”8-17”-jobb.
Denna tjänst ger en spännande möjlighet att bli en del av Care of Carls team och vara med på vår framgångsresa.
Vår gemensamma målsättning är att skapa ännu fler nöjda kunder och att utveckla våra medarbetare.
Vi sitter i centrala Borås på Fabriksgatan i ett helt nybyggt kontor. Företaget är i en spännande fas där vi precis påbörjat resan där vi går från ett etablerat ”mellanstort” företag med siktet vidare på fortsatt snabb expansion, där alla i teamet har möjlighet att påverka hur vi arbetar tillsammans i framtiden.
Tjänsten som Junior inköpare är på heltid med tillsättning omgående vid rätt kandidat.
Vill du vara med på vår resa?
Tryck då på knappen "Skicka ansökan" nedan.
033-55 55 270
Vardagar kl 08.00-17.00.
Måndag-Fredag 08-17
Söndagar 18-22
info@careofcarl.se
Vi besvarar ditt mail inom 24 timmar under vardagar.
Vill du komma i kontakt med en specifik avdelning hittar du kontaktuppgifter här.
Svar på våra vanligaste frågor hittar du här.