


Fler alternativ?
-
Produktbeskrivning
- Helsulning med ekbarkgarvat JR-läder (ej logoprytt)
- Ny korkfyllning
- Ny läderklackbas och klack anpassad efter sula
- Nya skosnören
- Djupgående puts - refurbishment
Byte av hela botten inkluderande:
Tillvägagångssätt:Helsulning med JR-lädersulor börjar med att den gamla sulan och mellansulan avlägsnas, följt av borttagning av gammal kork som vanligtvis blivit porös efter en lång tids användning. Därefter appliceras ny kork och mellansula i läder för att ge skon nytt liv och få tillbaka ursprunglig komfort. Den nya lädersulan limmas och sys fast, och klacken byts samtidigt till en variant som matchar sulan.
Därefter genomförs en djupgående skovårdsbehandling (refurbishment) för att återskapa skons ursprungliga glans och finish, behandlingen förlänger skons livslängd och bevarar dess funktionalitet.
Vi använder bara det bästa materialet och försöker göra renoveringen så likt det ursprungliga fabriksarbetet som möjligt. Vanligtvis blir helsulningen till och med en uppgradering mot det som var innan. För lädersulorna använder vi ekbarkgarvat läder från J.R. (J. Rendenbach), ett tyskt garveri som gör de finaste lädersulorna du kan få tag på.
Dessvärre har vi ingen möjlighet att lösa eventuella önskemål på tillval, utan kommer i den här servicen att utgå ifrån baspaket som specificeras ovan.
Produktens artikelnummersc100005
-
Leverans & retur
- Fri frakt på beställningar över 399 kr
- Snabb leverans, normalt inom 1–3 arbetsdagar
- Spårbar leverans med Instabox , Ica paket, PostNord eller Budbee
- Fri retur – med returetikett inkluderad i paketet
- 14 dagars öppet köp, så att du i lugn och ro kan prova varan hemma
Vi strävar efter att varje köp hos Care of Carl ska vara en smidig och trygg upplevelse.
Eventuella returer hanteras enkelt via vår returtjänst eller med hjälp av vår personliga kundservice.

Vill du fortsätta där du var?
Kundrådgivning
Chatt

Vi besvarar ditt mail inom 24 timmar under vardagar.
Personlig Stilrådgivning
Vi erbjuder i dagsläget personlig stilrådgivning både via digitala och fysiska kundmöten i anslutning till vårt huvudkontor i Borås.
Om du är intresserad och vill boka en tid med vår personal shopper, skicka ett mail till [email protected] där du också specificerar om du önskar ett digitalt eller fysiskt möte. Vi återkommer med fler detaljer och förslag på tider.
Våra stilrådgivare ser fram emot att ta sig an uppgiften att hjälpa dig uppdatera din garderob och investera i kvalitetsplagg som håller över tid!